välkomna !

Jag och syrran har snackat ett tag om att vi ville starta en blogg om Apollo Drive. Där vi kunde skriva ut när dem spelar och även bilder som vi själva har tagit, eller om ni har några bilder på dem som ni vill att vi kan lägga upp här. Det är bara att kontakta mig eller syrran. (Skriv i komentarerna så löser det sig)
Apollo Drive är ett av världens bästa och underbaraste band, grabbarna som ingår i bandet är hur snälla som helst. Och deras musik är fantastisk. Jag lovar du/ni blir inte besvikna det kan jag lova!
Lyssna in DETTA !!!


Här är grabbsen!



  • Fredrik Lönngren (Sång)
  • Stefan Örn (Gitarr/Keyboard)
  • Mason Pitts (Bas)
  • Bobo Ölander (Trummor)
Bobo, Fredrik, Mason, Stefan


Glöm inte heller att gå in och gilla dem på Facebook, do it HERE


ha en bra kväll..


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0